Retail – Die or survive? 19. mai 2020 Web

Retail – Die or survive?

Estate Kunnskap er stolte over å presentere Estate Kunnskap Connect, et nytt virtuelt konferansekonsept i et levende format.

Handels- og utelivsbransjen er viktige deler av samfunnet vårt, men befinner seg i en helt ekstraordinær og krevende situasjon. Vår første digitale konferanse har derfor fått temaet RETAIL – die or survive?, og arrangeres den 19 mai.
RETAIL – die or survive? er et interaktivt nettseminar som vil belyse tidsånd, økonomi, forbrukeratferd og nye kommersielle forretningsmuligheter i en bransje preget av store utfordringer - først fra netthandelen, og deretter den pågående koronaepidemien.
 
Du som deltar kan sende spørsmål og kommentarer underveis som vil bli fortløpende besvart av foredragsholderne. Alle som er påmeldt får tilsendt reprise og presentasjoner etterpå.

Speakers

Martin Schütt
Managing partner, Askeladden & Co.
Martin Schütt
Managing partner, Askeladden & Co.
Martin Schütt er utdannet siviløkonom ved NHH, ble Årets innovatør i E24s Ledertalentene 2019, NHH Alumni of the Year 2019 og på Kapitals liste over 40 under 40 i 2019. Han hoppet av en lynkarriere i McKinsey og startet sammen med fem partnere selskapsfabrikken Askeladden & Co i 2016. Sammen med sine medgründere - Askeladder - har de bygget eventyr som Cutters, Dr.Dropin, Squeeze, Verd Begravelse, Olio og sist ut tannhelsekjeden Blid.
Alle speakers

Aktuell konferanse

Til toppen